Thursday, June 9, 2011

PENGALAMAN TERINDAH...hehe

PENGALAMAN TERINDAH? hehehehhe

Cite psl pengalam terindah ni rs seram sejuk actly...trutama bg kaum HAWA..hehehe..
pengalaman ape u olls rs? hihihihi


Pengalaman yg aku maksudkan ialah pengalaman wanita melahirkan anak @ delivered. Bg yg blm kwn mesti tkt nk dgr. N pati akan ckp xnk kawen n mengandung..hehhehe sb aku pn cm2 gak dl..hahaha

Tp sesungguhnye mmg xleh lupa pengalamn ni seumur hdp aku...bila da alami sendiri br la kita tau mcm mn ibu kita betarung nyawa melahirkan kita dl. Kesakitannye hanya TUHAN sj yg tahu. Namun setelah melalui pengalaman ni br la kita sdr mcm mn ibu kita mlhrkn kita dl. Apa yg mrka alami n rs. Kesshn n kpyh mbsrkn kita. Jd, hargailah ibu kita. sayangilah mrka.

Bila da bslin, tba ms utk bersiap sedia mjg, mbsrkn n mdidik anak. Disaat2 msh bayi ni mmg ssh nk jg. mcm kate nurse kt hospital, rutin harian kita akn brbh.. siang jd mlm, mlm jd siang. mksdnye siang kita tdo, n mlm kita bjg. N slps ni yg aku rsukn mcm mn nk tgalkn ank utk bkrja. pd siapa aku nk tgalkn ank aku? aduhhhhh....rsu bila pkr..tp kn tempuh jg..perlu bkrja utk cr duit.

Semoga Allah swt mberi jln dan permudahkn segalanya.....AMIN






 

No comments: