Thursday, June 9, 2011

9 MONTHS PREGNANCY



Pregnancy? 9 Months? huhu...memang lama..itu kalau 9 bulan..ade plak org yang sampai 12 bulan..tp zaman skrg ni ssh la nk jmp coz skrg ni lmbt sket jek, mesti induce paksa bersalin.

9 bulan aku mengandungkan Miqa. Firstly dpt tau mengandung memang excited. Hanya ibu-ibu mengandung sj yg tau mcm mn. Bg seorang bapa pula, sm la excited tp lbh teruja ibu yang membawa perut..hehehe...memang seronok mengandung. Mana taknye, ape jek kita nk smua dapat. Terima kasih kt En. Mustain yang setia melayan kerenah saya..heheh.. (ala bkn bonda yg nak, miqa) hahah...

MySpace

Bertuahnye aku dpt suami yg setia & bersabar melayan kerenah aku selama aku pregnant. Minta je la ape, slagi benda 2 leh cari, aku mesti dpt. Mcm tuan puteri, request jek, mesti dpt. hahahha. Terima kasih krn menjaga bonda. n yg plg best bila pregnancy da cecah 5bln...akan terasa baby begerak2....mmg seronok. Wlu ade mslh or tekanan, bila trsa bby gerak, rs smua tekanan n mslh 2 hlg.......setiap wanita yg merasai pengalaman ni memeng bertuah.

No comments: