Wednesday, June 3, 2009

AKU FADUP!!!!

Lately ni hr2 aku pnuh dgn hr2 yg mbosan kn...Byk hal yg sentiasa buat aku rs mluat...aku xspttnya rs cm2 ngn sesapa,tp,aku ni cm manusia biase xleh lari dr prsn 2...


aku da bosan & mluat sgt2..................

  • dgr mslh yg sm.....
  • mlyn kerenah org yg mnyakitkn ht
  • penuhi kprluan org yg xtahu berterima kasih
  • tlg org yg xtahu menghargai bantuan org lain
  • org yg xsdr diri
  • org yg suke mnyushkn org lain
  • org yg lupa tanggungjwb
  • mlyn kerenah bdk yg mngada2
  • org yg prsn cntk
  • org yg prsn BAGUS

AKU DA FADUP.................................................


N kpd org2 ni, ubah2 la sikap anda...cuba la jgn buat org mluat dgn prgi anda...tahap ksbrn org ada btsnya...cb la hargai apa yg tlh org lain buat utk anda & bljr berterima kasih pd org lain....laksanakan tanggungjwb anda...cb hargai prsn org lain dsekeliling anda....








Image Hosted by ImageShack.us

No comments: