Tuesday, December 9, 2008

FITNAH? Astagfirullahalazim............



FITNAH? mmg kejam..mmg mulut jahat btol org yg suke wat fitnah ni...

citer psl fitnah ni,mmg mnyakitkn ht aku..aku xkan lupe smpi mati..dan bencinye aku pd "pmpn2 tu" TUHAN je yg tau....even sedara ke,jiran ke,adik badik,aku tetap xsuke....baru2 ni ade org yg sengaja tabur fitnah..tp bkn psl aku...psl laki aku...dan nmpk tujuannye kt c2 seolah2 sengaja nak wat hubungan aku ngn suami aku retak....aku xnk ckp sp org tu...klu yg temakan cili,dia la yg rs pdsnye....fitnah 2 berbunyi cmni..aku citer lbh krg je...

  • pemfitnah 1 : aku nampak mus (laki aku) pegi dapur.lepas2 usap2 lengan **** (anak dia)..lepas 2 **** (somebody) nampak pas2 tegur n marah mus buat mcm 2.....
bile aku ngn laki aku tanye ngn (somebody ) 2,dia ckp....

  • ha? bile mase? xde la (dengan reaksi terkejut).....nama aku skali dibawa2....
sbnrnye mmg xmsk akal pn fitnah yg dia buat...sbb klu nk ikutkn citer sbnr,situasi kt c2,aku pn ade sm..n yg seigt aku laki aku ddk ngn anak buah dia (tasya)..n ank dia 2 ada dlm bilik...lgpn mmg rmi org kt c2...klu yea pn laki aku nk wat,xkn la dpn2 org2?

lg 1fitnah....
  • pemfitnah 2 : "hari 2 org smua da kuar...tinggal aku kt umh ko...aku msk bilik,pas2 tiba2 mus ikut aku masuk..."ape jd dlm 2 dia xckp....
ni lg sorg...sm je..mak borek anak rintik...time 2 la,seigt aku,pmpn ni kuar dr umh 2 skali ngn aku...n yg last ade kt umh 2 kak***....n wak2 2 laki aku mmg xde kt umh wat kj kt luar....n bile laki aku kol minta kunci nk blk umh,time 2 si pemfitnah ni trg2 ade ngn aku...so,cb u all pkr,ms bilenye laki aku ikut dia msk blk? n bile aku tnye org yg terakhir kluar dr umh 2,dia kate xe nmpk pn muke pemfitnah ni...n laki aku pn xblk lg waktu dia kuar dr umh......


mmg lakhanat...! rsnye anak beranak ni da xigt nk mati kot...xde kj lain selain wat fitnah...tp nsb la,ikutkn pns aku mmg dah ade org yg kn 5jari ni....tp xpe sbr...tp kpd org 2, hrp2 fitnah yg dia sebar2 kn 2 ckp stakat ni je la..klu smpi parent aku tau, besiap sedia la berhadapan ngn bapak aku!! lg skali aku dgr fitnah,da xde maaf...mmg aku cr smpai lobang cacing!







No comments: