Thursday, May 15, 2008

hmmmm..............

huhhh.....bosannya aku hari ni...

hye guys...lama tol aku xupdate blog nih...biase la bz....anyway, aku br je pas bc "harian metro on9"..cerita yang aku bc pasal sms / panggilan santet...korang pun penah dengarkn? isu ni dr indonesia..tp skang merebak ke malaysia..dan berita terbaru sudah 9orang mati dia indonesia kerana trima panggilan maut ni..dan di malaysia di kabarkan di malaysia dah 2orang.....

persolannya,bileh caye ke ni?kalau pikir dengan logik memang tak munasabah betol..skrg byk tanggapan dan cerita dibuat mengenai isu ni..makin lama makin menjadi.

dan pendapat aku,tak usah la kite caye benda2 ngarut nih. sb benda mcm ni leh roskkn akidah kite...kt indonesia skrg sedang di selidik dan 1 remaja pmpn telah ditahan yg memulakan penyebaran sms ni..sms ni hanya dijadikan bahan gurauan dan kini mnjd serius lak...kalau nk tahu lebih lanjut tgk kt KOMPAS.COM (http://www.kompas.com/index.php/read/xml/2008/05/16/11180069/telepon.setan.lebih.ngeri.dibanding.sms.santet)

skrg nih aku ngah berminat ngan satu blog pasal warga bawean..dengan kata lain orang malaysia panggil boyand...dlm blog nih mcm2 yg aku leh tahu trutama hal2 perkembangan di bawean.dan ttg sejarah bawean..yg terbaru tentang tsunami kecil yang melanda bawean...walaupun tak pernah jejak kaki kt bawean,atleast aku ttp ikut perkembangan nya...dan harap 1hr dapat jejakkn kaki kt pulau ni....dapat sampai ke tmpat asal usul kluarga aku.....

http://pulau-bawean.blogspot.com/

No comments: